Німеччина: Призупинене супутникове мовлення Russia Today. У Москві незадоволені


Загрузка...

Німеччина призупинила супутникове мовлення російського німецькомовного новинного каналу Russia Today (RT DE). У Москві висловили невдоволення з цього приводу.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Le Figaro.
Мовлення російського телеканалу припинили в середу через відсутність діючої ліцензії. Однак канал все ще доступний для німців на його веб-сайті.

“Mabb не запитував і не видавав ліцензії на мовлення для цієї програми”, – пояснив регулятор Німеччини.

Штаб-квартира каналу знаходиться в Москві, і у нього є сербська ліцензія на кабельне і супутникове мовлення, що, за словами RT, дозволяє йому віщати в Німеччині відповідно до законодавства ЄС. Влада Німеччини вважає, що сербської ліцензії недостатньо, тому що RT DE “мовить німецькою мовою і націлене на німецький ринок”.

Виступаючи в середу в ефірі RT, міністр закордонних справ Росії Сергій Лавров не виключив заходів у відповідь за блокування супутникового мовлення. Він заявив, що Росія відреагує.

“З самого початку німецька влада робила все можливе, щоб створити поганий імідж вашому каналу (RT) в німецькому суспільстві. До недавнього часу ми не хотіли йти тим же шляхом, пригнічуючи пресу … але не виключаю, що ми відреагуємо”, – заявив Лавров.

Нагадаємо, що раніше RT вже блокували в Німеччині. Тоді це зробив YouTube через поширення фейків про коронавірус.

Джерело: https://www.rbc.ua/

Підписуйтеся на наш та Телеграм канал, щоб бути в курсі всіх актуальних новин


Загрузка...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Show Buttons
Hide Buttons